A megrendelés menete
- Ha nem biztos abban, hogy a szerver felhasználási feltételeinek megfelel, keressen bennünket nyugodtan valamelyik elérhetőségünkön! E-mailekre és üzenetekre 24 órán belül válaszolunk.
- Ha kedvező választ kapott, vagy eleve egyértelmű, hogy az ön lapjának (lapjainak) nálunk helye van, töltse ki ezt az űrlapot.
- Néhány munkaórán belül a megadott e-mail címre fog érkezni egy levél, amely tartalmazza a saját szerződését, és ha van, domain regisztrációs lapját, és az e-számla fogadásáról szóló nyilatkozatot. (Az e-számla egy választható szolgáltatás, bővebben itt.)
- A papírokat kinyomtatva, aláírva kérjük visszajuttatni lefotózva, szkennelve, faxon, postán vagy személyesen.
- Az ezutáni ügyintézés maximum 1-2 munkanapot vesz igénybe, ezután e-mailben fogjuk küldeni a tárhely és az adminisztrációs felület adatait.